Deprecated: Function Elementor\DB::is_built_with_elementor is deprecated since version 3.2.0! Use Plugin::$instance->documents->get( $post_id )->is_built_with_elementor() instead. in /var/www/html/wp-includes/functions.php on line 5379
Article Kisah BENAR! | FinFixer | CZ Kee

DUKA

Menjadi

TENANG

Artikel kisah benar daripada pelanggan syarikat penasihat & perunding kewangan (FinFixer) & disediakan oleh Team FinFixer

Article Part #1

Nak bayar hutang rumah, hutang kereta, hutang loan peribadi lagi. Belum lagi nak fikir gaji guru-guru yang memang kerja fulltime dengan saya.  Bayangkan, pusat tuisyen tak boleh beroperasi, yang boleh pun hanyalah kelas online je …

Article Part #2

Satu hari tu, saya ada ternampak iklan oleh FinFixer di Facebook. Macam tahu-tahu je kita ni tengah sibuk cari cara nak refincance rumah kan. Mula-mula iklan tu lalu, saya baca, dan abaikan. Kali kedua iklan yang sama lalu …

Article Part #1

Biarpun mempunyai pendapatan bulanan yang besar iaitu sebanyak RM 10,000 sebulan, Cik Lisa, 47 juga tidak terlepas daripada menghadapi masalah tekanan kewangan sehinggakan rumahnya hampir dilelong ..

Article Part #2

Akhirnya Cik Lisa menceritakan masalah dan mendapatkan nasihat dari rakan sekerja beliau dan rakannya telah mencadangkan Cik Lisa untuk berjumpa dengan FinFixer kerana sebelum ini, rakannya juga pernah menggunakan khidmat dari FinFixer ketika berada dalam masalah kewangan ..

Article Part #1

Dunia sekarang berdepan dengan keadaan inflasi yang teruk. Dalam keadaan kos sara hidup yang tinggi, memang mencabar bagi individu mahupun keluarga dengan anak kecil yang masih bersekolah untuk meneruskan hidup di ibu kota Kuala Lumpur hari ini ..

Article Part #2

En Amran bertekad untuk mencari jalan penyelesaian untuk masalah yang dihadapinya. Beliau ada juga bertanya kepada rakan sekerjanya, namun masing-masing mula menjauhkan diri darinya kerana beliau kerap juga meminta untuk meminjam wang ..

Article Part #1

“Saya dah bayar loan rumah saya ni lebih 10 tahun dah, tiba-tiba bila saya semak baki pinjaman perumahan, hutang saya makin bertambah, bukan berkurang! Pening betul kepala saya!” Haa, pernah tak anda dengar kes macam ni? ..

Article Part #2

Satu hari, semasa sedang menunggu giliran untuk berjumpa doktor di klinik, Puan Alia terjumpa dengan rakan sekerja di syarikat lamanya. Sedang rancak berbual, tiba-tiba rakan Puan Alia menceritakan pengalamannya membuat refinance rumah dengan bantuan sebuah agensi ..

Article Part #1

Siapa je yang tak ada impian untuk memiliki kediaman sendiri kan?Tambahan pula apabila melihat pencapaian sesetengah individu yang mampu membeli kediaman pada usia yang lebih muda ..

Article Part #2

Dunia Sakinah menjadi gelap sebaik sahaja menerima notis bankrupsi dari Jabatan Insolvensi tersebut. Sehinggakan pada satu hari, Sakinah terfikir untuk menamatkan riwayat hidupnya sendiri. Begitulah kesan yang perlu dihadapi jika kita tersilap percaturan dalam pengurusan kewangan ..

Menjadi agensi terkemuka yang menawarkan khidmat nasihat perngurusan dan perancangan kewangan yang menyeluruh di Malaysia.

PRIVACY POLICY

TERMS & CONDITION

Alamat

A1-11-11, Arcoris, No.10, Jalan Kiara, Mont Kiara 50840 Kuala Lumpur, Malaysia

+6011-2862 8625

Ikuti kami untuk maklumat terkini